fredag 24. april 2009

Helgevasken blir som en lek..

..når en kan dra på posten å hente nye putetrekk
og et heklet pledd først..:)
Nydelig pute..*sukk*..


Hullsøm i kantene på putetrekket..


..mykt deilig heklepledd...
Litt misvisende farge på bildet, teppet er mørkt grått..
Det sammen med påskemarsipanstenger på halvpris,
og boken "De dødes båt " av Knut Nærum
gjør at helgevasken kommer til å gå som en lek her nå..:)
Ikke uten grunn at putene er zoomet pent inn..he,he..
ikke heeelt det samme med fargeglade plast leker
og kjekssmuler strødd pent omkring;)



21 kommentarer:

  1. Så nydelige puter, jeg har faktisk akkurat de samme og liftgardinene i samme serie. Vi har jo lik smak da..:-) Jeg har ikke vært så flink som deg med helgerengjøring, jeg har nemlig sovet på hagebenken i sola-så der har du meg liksom...God helg!!:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige puter!!!

    God helg,
    klem J.

    SvarSlett
  3. Hei Peppermynte, jeg må jo innom daglig til deg!
    Håper du svinger innom meg også!
    Vi "new-girls-on-the-blog" må jo holde sammen.
    :)
    Dette var veldig fine ting, hvor har du bestilt det?
    Jeg liker pleddet veldig godt....
    Gooooooooooooooooooooooooooooood helg!
    Klem, M

    SvarSlett
  4. Hei!
    Første gang jeg er her:)
    Så nydelige puter og pledd.
    Skjønner godt at helgavasken går som en lek når en har så mye fint og pynte med;))
    Ha ei fin helg:)

    SvarSlett
  5. Hei!
    Tror det er første gangen jeg er innom bloggen din. Den er koselig.

    Så fine puter og pledd du har fått i posten:)

    Ha ei fin helg:)

    SvarSlett
  6. Heisan, jeg fortsetter min leting etter et pent "ja til møbelkataloger" merke...
    Jeg har tatt bilde av perlehjertet som jeg deler ut for "nei takk til reklame" utfordringen.
    "Lurte på om du kunne ta den ring (link)og la den vandre"....hente den på siden min?

    Jeg kommer til å spørre flere damer om det samme..
    Klem, M

    SvarSlett
  7. Så nydelige puter og pledd! Hvor har du kjøpt de hen?

    Takk for koselig kommentar og tusen takk for den fine utmerkelsen! Det satt jeg pris på :)

    SvarSlett
  8. Det ligger en utfordring til deg på bloggen min..

    Klem:-)

    SvarSlett
  9. Det var jammen en skikkelig nydelig "gulerot"
    Skjønner godt at vaskingen går som en lek...
    man kan jo ikke plassere så lekre puter og pledd på "uflidd" grunn..he,he!

    Klem G-C

    SvarSlett
  10. Hei peppermynte, savner deg på blogg, håper du har det bra!
    :)
    Er du travelt opptatt med å male kistebordet kanskje?
    :)

    SvarSlett
  11. Herlige puter! Love them! Hvordan går det med kistebordet? Første gang jeg er her, veldig fin blogg.. Fersk blogg selv her,så bare å ta turen innom meg også, trenger noen tips om dagen! Fortsatt fin mandagskveld.

    SvarSlett
  12. Alldeles skjønne puter. Jeg har på ønskelisten min en broderingsmaskin så jeg kan lage sånne selv. Men foreløpig så er en sånn maskin laangt nede på lista, dessverre. Følger deg gjerne jeg vet du. (Godt å se at det ikke bare er jeg som er ny i bloggeverden).

    SvarSlett
  13. Sjekk ut siden min..en liten utfordring og award venter;)

    SvarSlett
  14. Awesome work.Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading.Thanks for the share

    SvarSlett
  15. These tools are very useful for me for that really thanks for sharing with us.

    SvarSlett
  16. Awakening post to read and it creates a common sense among readers too. Thank you.

    SvarSlett
  17. Nice post, Critical things are explained in details. I appreciate it. Thanks

    SvarSlett
  18. This is wonderful. I am not quite familiar with the internet, but I believe that what I just read is some good material. Thanks for continuing to write such wonderful articles. God bless.

    SvarSlett
  19. Keep posting such good and meaningful articles. Good Job.

    SvarSlett
  20. A single point I just would like to say is the fact your Blog is so valuable for us.

    SvarSlett